Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru – w ciągu 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, Konsument ma 14 dni na zwrot towaru zamówionego przez Internet.

Aby odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej przez Internet należy:

1. Wypełnić Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

2. Przesłać Oświadczenie wraz ze zwracanym produktem oraz wszelkimi otrzymanymi gadżetami oraz paragonem na adres:

Happy Green Life

ul. Dąbrowskiego 39

18-106 Niewodnica Kościelna

3. Gotówka za zwrócony towar zostanie przekazana na konto bankowe wskazane w Oświadczeniu, w ciągu 14 dni od otrzymania odesłanego produktu przez Happy Green Life.

4. Konsument odstępując od umowy dokonuje zwrotu na własny koszt.

5. Możliwy jest wyłącznie zwrot produktów w stanie niezmienionym. Kosmetyki i inne produkty dostępne w sklepie Happy Green Life, które dostarczane są w zapieczętowanym, fabrycznym opakowaniu, po ich otwarciu przez Konsumenta, nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych (art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

 

 

Złożenie reklamacji – gdy produkt okazał się wadliwy

 

W celu złożenia reklamacji należy:

1. Wypełnić formularz reklamacji.

Formularz powinien zawierać następujące dane:

a) imię i nazwisko

b) adres do korespondencji

c) adres e-mail

d) nr telefonu

e) wskazanie numeru produktu

f) data zakupu

g) data wystąpienia wady

h) przyczyna reklamacji (prosimy o precyzyjny opis)

 2. Odesłać formularz reklamacji wraz z reklamowanym produktem oraz paragonem na adres:

Happy Green Life

ul. Dąbrowskiego 39

18-106 Niewodnica Kościelna

3. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do złożonej przez Państwa reklamacji i poinformujemy o tym Państwa drogą mailową.

 

Uszkodzenie produktu podczas transportu przez przewoźnika

 

1. Może zdarzyć się, że zamówiony produkt mimo solidnego zabezpieczenia, zostanie uszkodzony podczas transportu przez przewoźnika. Aby uniknąć stresujących zarówno dla Państwa, jak i dla nas sytuacji, prosimy o sprawdzenie stanu doręczonego towaru w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek, nawet najmniejszych uszkodzeń, prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia w obecności kuriera. Taki protokół umożliwi nam zgłoszenie reklamacji w firmie kurierskiej. Bez takiego dokumentu reklamacja nie będzie możliwa, a my niestety nie będziemy mogli nic zrobić.

2. Sporządzony przez kuriera protokół należy przesłać na adres: biuro@happygreenlife.pl

3. Po otrzymaniu protokołu podejmiemy niezbędne kroki w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i wyślemy Państwu nowy produkt lub niezwłocznie zwrócimy gotówkę.